Vår KHMS-politikk og våre verdier

Utdrag fra våre politikk-dokumenter:

 

Kvalitetspolitikk

  • WestNet skal være og er en solid partner innen Telekom, ha fornøyde kunder, ansatte og
    interessepartnere gjennom fokus på effektive prosesser og metoder for utførelse av
    arbeidsoppgaver og avtaleforpliktelser i henhold til våre kvalitetsmål og gjeldende lovverk
  • Vårt systematiske kvalitets- og HMS arbeid sikrer at vi praktiserer kontinuerlige forbedringer
  • Vi skal være en foretrukket samarbeidspartner med høy faglig kompetanse og god
    forretningsetikk. Våre krav til kvalitet gjelder også for ansatte og leverandører

HMS-politikk

  • WestNet skal være en bedrift hvor de ansatte trives og har et godt og åpent arbeidsmiljø, som
    fremmer utveksling av ideer, kompetanse og erfaringer
  • Dette skal vi oppnå gjennom synlig lederengasjement, gjennomføring av systematiske
    internkontroll tiltak, risikoevalueringer og tiltak for kontinuerlig å identifisere og redusere
    helsefarer og miljørisiko
  • Vi skal ha en «nullfilosofi» i forhold til skader og ulykker

Miljøpolitikk

  • WestNet forplikter oss til å begrense negativ påvirkning på det ytre miljø fra våre aktiviteter
    gjennom bærekraftig ressursbruk og forebygge forurensning
  • Vi forplikter oss til å tilfredsstille aktuelle interne og lovbestemte krav

Informasjonspolitikk

  • Å forhindre at uønsket informasjon gjøres tilgjengelig for utenforstående og at all data blir
    behandlet i henhold til lovpålagte krav og interne retningslinjer. Forpliktet til kontinuerlige
    forbedringer.

 

Våre verdier

  • Ansvarlighet
  • Ærlighet
  • Nøyaktighet

 

Spørsmål om ovenstående kan rettes til WestNet via e-post info@westnet.no.