
Vår KHMS-politikk og våre verdier
Utdrag fra våre politikk-dokumenter:
Kvalitetspolitikk
- WestNet skal være og er en solid partner innen Telekom, ha fornøyde kunder, ansatte og
interessepartnere gjennom fokus på effektive prosesser og metoder for utførelse av
arbeidsoppgaver og avtaleforpliktelser i henhold til våre kvalitetsmål og gjeldende lovverk - Vårt systematiske kvalitets- og HMS arbeid sikrer at vi praktiserer kontinuerlige forbedringer
- Vi skal være en foretrukket samarbeidspartner med høy faglig kompetanse og god
forretningsetikk. Våre krav til kvalitet gjelder også for ansatte og leverandører
HMS-politikk
- WestNet skal være en bedrift hvor de ansatte trives og har et godt og åpent arbeidsmiljø, som
fremmer utveksling av ideer, kompetanse og erfaringer - Dette skal vi oppnå gjennom synlig lederengasjement, gjennomføring av systematiske
internkontroll tiltak, risikoevalueringer og tiltak for kontinuerlig å identifisere og redusere
helsefarer og miljørisiko - Vi skal ha en «nullfilosofi» i forhold til skader og ulykker
Miljøpolitikk
- WestNet forplikter oss til å begrense negativ påvirkning på det ytre miljø fra våre aktiviteter
gjennom bærekraftig ressursbruk og forebygge forurensning - Vi forplikter oss til å tilfredsstille aktuelle interne og lovbestemte krav
Informasjonspolitikk
- Å forhindre at uønsket informasjon gjøres tilgjengelig for utenforstående og at all data blir
behandlet i henhold til lovpålagte krav og interne retningslinjer. Forpliktet til kontinuerlige
forbedringer.
Våre verdier
- Ansvarlighet
- Ærlighet
- Nøyaktighet
Spørsmål om ovenstående kan rettes til WestNet via e-post info@westnet.no.